jangan nak Selesa ...
berikan aku sesaat untuk berbaring agar aku kelihatan gah sejam berdiri..

Last Entries
Archieves
Blogger
  • eHabesH
  • Shout Box

    Title
    Andai ku tahu
    Bila tiba ajalku

    Ku akan memohon Tuhan

    Tolong panjangkan umurku

    Ku akan memohon Tuhan

    Jangan kau ambil nyawaku

    Aku takut akan semua dosa dosaku

    Aku takut dosa yg terus membayangiku

    Andai ku tahu

    Malaikat-Mu kan menjemputku

    Izinkan aku mengucap kata taubat pada-Mu

    Aku manusia yang takut neraka

    Namun aku juga tak pantas di surga
    Template By
    Credit
    Pro Blogger Template
    Saturday, August 25, 2007
    larian 100meter
    antara pemain rugbi dan bolasepak sape yang secara puratanya lari lebih laju? mula2 aku rasa pemain ragbi lagi laju sebab kaki dorang fokus untuk berlari sahaja berbanding pemain bolasepak yang sambil lari sambil nak sepak/bawak bola ( ada logik x? ade kan :D ..) tetiba plak aku rasa pemain bolasepak mempunyai kekerapan lari lebih laju sebab dorang sepak bola ke depan pastu lari macam nak mampus gi kejar balik bola tu balik (lagi lojik iye dok?) ...
    *sape lari lebih laju dalam padang?
    *atau soalan ni tak rasional?
    *nak soalan yang lagi rasional? "pernahkah anda lari sambil kentut?"
    *nak soalan yang lagi-lagi rasional? "mampukah manusia melakukannya?"
    *jawapan: "mampu!" - based on experience , seingat aku mase ni aku jogging suhrang2 pastu tetiba sakit perut dan memang mase tu on de way balik dan rumah aku 100meter lagi jarak penglihatan. gile kemut dan larian berubah serta merta dah x macam joging dah. mase tu dah mula tembak sedas dua, merasakan ianya satu fenomena baru dlm hidup aku dan ianya salah laku yang mencuit hati maka ketawa berederailah aku sambil lari sambil kentut dan sambil ketawa... dah masuk toilet pon aku dok tahan2 gelak lagi sbb mak aku dah tanye "kenape di?"
    ehem, murid2..ade perubahan soalan, sila ubah begini ye :
    "pernahkah anda lari sambil kentut dan sambil ketawa dan mampukah manusia melakukanya?"

    f/P: “Fastabiqul khairat (maka, berlumba-lumbalah kamu mengejar kebaikan)”
    Published by h.azali @ 11:02 AM  
     
    2 Comments:
    • At 12:05 AM,Anonymous Anonymous; said?/p>

      Askum...Dan salam perkenalan. Membaca post lu nie telah berjaya membuat gua gelak tahap tak ingat sambil menerajang angsa siam jiran rumah sebelah gua. Best dan lawak siot..Hehehehehe

       
    • At 11:53 PM,Anonymous Rozita; said?/p>

      salam kenal..
      suka kat soklan, sape pernah berlari sambil kentut?
      mungkin awak lah tu..

       
    Post a Comment
    << Home
     
    ?2007 jangan nak Selesa ...: larian 100meter. Is Proudly Powered By Blogger template by Once Jevuska
    No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission