jangan nak Selesa ...
berikan aku sesaat untuk berbaring agar aku kelihatan gah sejam berdiri..

Last Entries
Archieves
Blogger
  • eHabesH
  • Shout Box

    Title
    Andai ku tahu
    Bila tiba ajalku

    Ku akan memohon Tuhan

    Tolong panjangkan umurku

    Ku akan memohon Tuhan

    Jangan kau ambil nyawaku

    Aku takut akan semua dosa dosaku

    Aku takut dosa yg terus membayangiku

    Andai ku tahu

    Malaikat-Mu kan menjemputku

    Izinkan aku mengucap kata taubat pada-Mu

    Aku manusia yang takut neraka

    Namun aku juga tak pantas di surga
    Template By
    Credit
    Pro Blogger Template
    Thursday, August 16, 2007
    hai
    wartawan: kenape anda berblog dan kenape tetibe?

    aku: oh...no komen... pleasee

    wartawan: boleh saya tanya apa kamu dapat dengan berblog?

    aku: oh, pasti! antaranya saya bebas nak lempang kamu sekarang... dah! pergi main jauh2..

    wartawan: jahat!

    f.P : aku kembali berblog untuk menambah sedikit kepuasan dalam hidup. aku ingin menjadi lebih bertenaga. bak kate ella " ekspresi dirimu".
    Published by h.azali @ 7:26 AM  
     
    0 Comments:
    Post a Comment
    << Home
     
    ?2007 jangan nak Selesa ...: hai. Is Proudly Powered By Blogger template by Once Jevuska
    No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission